Семка

Доставка та оплата

Режим роботи інтернет-магазину Семка:

Понеділок – неділя з 9.00 до 17.00

Порядок оформлення замовлення:

Оформляєте замовлення на нашому сайті.
Після оформлення замовлення Вам на e-mail буде надіслано повідомлення про замовлення (іноді листи потрапляють в спам, перевірте!)
Ми зв’язуємося з Вами по телефону або e-mail для уточнення адреси доставки (відділення пошти) і способу оплати (безготівковий розрахунок/післяплата).
Ви оплачуєте замовлення, після цього ми відправляємо товар.

Звертаємо Вашу увагу на те, що оплата за товар проводиться виключно в гривні.

У нашому інтернет-магазині Семка немає мінімальної суми замовлення.

У каталозі товарів нашого магазину є товари, яких зараз немає в продажу, але на деякі з них можна зробити попереднє замовлення. Для цього вам необхідно зателефонувати за вказаним номером або уточнити у нашого менеджера.

Доставка та оплата

Оплата:

В інтернет-магазині Семка доступні такі види оплат:

Оплата готівкою при отриманні (післяплата).

Оплата на карту Приватбанку. Цей спосіб дозволяє Вам заощадити (ви не сплачуєте відсоток перевізника за доставку грошей від покупця продавцю).
Після підтвердження замовлення Вам прийде смс повідомлення з реквізитами для оплати.

Оплата за безготівковим розрахунком (платник – юридична особа). Після узгодження всіх деталей ми надішлемо Вам рахунок-фактуру для оплати замовлення. Термін оплати рахунку 2 дні з моменту зарахування коштів на наш розрахунковий рахунок.

Доставка:

Доставка замовлень здійснюється тільки по території України транспортними компаніями «Нова Пошта» та  «Укрпошта». Вартість доставки згідно з тарифами перевізника.

Доставка по Україні здійснюється коштом покупця.

Відправка замовлень проводиться в строк до 2 днів від дати підтвердження замовлення, при наявності товару на складі. Подальші терміни доставки залежать від перевізника.

Якщо у Вас виникли питання про доставку та оплату замовлень.
Зателефонуйте: 0673724979
Напишіть: agromarketsemka@ukr.net

Увага! Оплата проводиться тільки після підтвердження замовлення менеджером!

Деталі обміну/повернення:

Інтернет-магазин Семка здійснює повернення та обмін товарів належної якості відповідно до Закону «Про захист прав споживачів».

При поверненні за допомогою служби доставки “Нова пошта” ви відправляєте нам річ разом із  документом, що підтверджує факт покупки (розрахунковий документ).

Всі витрати, пов’язані з поверненням/обміном товару належної якості, несе покупець.

Товар потрібно надсилати за адресою:
Київська обл., м. Васильків, відділення “Нової пошти” № 2 (вул. Грушевського, 10), Семка

тел: (067) 372 49 79;  (044) 465 69 55

 Повернення або обмін товару належної якості:

Стаття 9. Згідно з законом України “Про захист прав споживачів”:

Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний в наступних випадках:

Обміняти/повернути непродовольчий товар належної якості на інший, аналогічний, можна, якщо:
  1. товар не використовувався;
  2. дотримуються всі умови отримання товарів з розділу “Доставка”;
  3. збережені товарний вигляд товару, його споживчі властивості, пломби, ярлики тощо;
  4. зберігся розрахунковий документ, який споживач отримав разом із товаром.
Якщо в наявності немає аналогічного товару на заміну, покупцеві  може бути запропоновано такі варіанти:
  1. Почекати, доки потрібний товар буде в наявності.
  2. Вибрати будь-який інший товар за такою ж ціною або з перерахунком вартості.
  3. Повернути назад гроші, сплачені за товар. Розрахунок проводиться виходячи з вартості товару на момент придбання.
При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки зі споживачем проводяться виходячи з вартості товару на час його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору – в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.

Терміни повернення та обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Звертаємо Вашу увагу на те, що при поверненні товару належної якості, клієнт сплачує вартість усіх пересилок власним коштом.

Повернення або обмін товару неналежної якості:

Стаття 1 п.12. Згідно з законом України “Про захист прав споживачів”.

Істотний недолік – недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (продавця, виконавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених ознак:

а) він взагалі не може бути усунутий;

б) його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів;

в) він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором.

Відповідно до статті 8 Закону України “Про захист прав споживачів” споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:

1) пропорційного зменшення ціни;

2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;

3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

У разі виявлення протягом встановленого істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов’язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:

1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;

2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з-поміж наявних у продавця (виробника), товар.

Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають задоволенню, якщо продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто або через свого представника.

Якщо в результаті експертизи встановлено, що недоліки товару виникли з вини покупця, то він зобов’язаний відшкодувати витрати, пов’язані з проведенням експертизи. Усунення недоліків, які виникли внаслідок неправильної експлуатації, також проводиться коштом покупця.

Звертаємо Вашу увагу на те, що при поверненні товару неналежної якості, витрати на пересилку товару з браком, інтернет-магазин Семка оплачує своїм коштом.

Розгляд питання про обмін та повернення товару може бути виконано за умов:

  • Покупець зберіг супровідні документи, чеки, заводську упаковку та сам товар.
  • Претензія до товару, яка включає в себе: ПІБ і телефон замовника, номер замовлення, докладний опис проблеми, кілька фото товару (крупним планом), серійний номер упаковки.
  • Копія Акта про огляд, оформленого в офісі Транспортної Компанії (якщо є недостача і / або псування товару під час отримання товару).